Persbericht: Aankondiging music album release Awake van Mariam

Persbericht Putten, 14 december 2021

Aankondiging music album release Awake van Mariam

Mariam maakt muziek met een boodschap, die helpt bij spirituele groei

Mariam maakt muziek. Zij schrijft al eigen nummers sinds haar vijftiende. Zij trad in de jaren daarna op in binnen en buitenland. Meestal op spirituele evenementen. Haar stem klinkt als een engel. En haar muziek bedenkt ze niet, maar ‘komt door haar heen’. Al haar songs hebben een boodschap over liefde en ontwaken. Binnenkort lanceert Mariam haar eerste album met de toepasselijke titel Awake.

De CD release van Mariam’s album Awake zal online plaatsvinden op Mariams Facebook Pagina en in haar Facebook Group van 18 januari 2022 om 16:00 tot en met 22 januari  2022 om 22:00.

Bekijk hier alvast de video ‘A Bridge of Freedom’. Een lied dat door Mariam’s gidsen door haar heen is gezongen. Via de homepage op haar website.

Hoe het begon

Mariam was een gevoelig kind en maakte al heel jong eigen nummers. De meeste songs komen als één geheel tot haar. Zij hoeft deze alleen maar te ontvangen. Toch stopte zij een tijdje met optreden. Haar muziek verdween naar de achtergrond. Zij richtte zich op gezonde voeding en wist daar een succesvol bedrijf in op te bouwen. Maar de muziek en de spirituele boodschappen riepen haar opnieuw.

“Mariam is a gate of light & wisdom keeper. Let yourself be surprised and moved. Just as she surprised and deeply moved me. Because her voice opens a gate to a world where I remember who I truly am.”
Iris Boonstra, The Netherlands

Mariam’s nieuwe album Awake

Een paar jaar geleden riep Mariam in een intens gebed Moeder Maria aan. Een gebed voor de wereld, met de vraag op welke wijze zij zelf een bijdrage kon leveren om deze een betere plek te maken. Mariam hoorde een zachte vrouwelijke stem: ‘Ik kan het niet voor je doen’ zei deze stem. ‘maar ik kan je wel laten zien hoe’.

Met deze woorden begon een mooie, opwindende en transformerende reis voor Mariam. Nu deelt zij haar verhaal en haar muziek met de wereld. De afgelopen jaren ging zij met producent Eric van den Brink de studio in. Haar nieuwe album Awake is daarvan het prachtige resultaat.

“Mariam’s unique voice, words and compositions lead me to different layers of existence: earthly, heavenly and all layers in between. It is to dream away with, but also to descend deeper into myself. Her music helps my personal growth.”
Karin Schlüter, The Netherlands

Transformerende muziek

In Nederland maakte Mariam al een korte tour met haar ‘Circle of Song’ optredens. Daarin combineert zij haar muziek met meditatie en gebed. Het publiek ervaart het als energetisch werk, waarbij spirituele gidsen haar bijstaan. Haar nieuwe album Awake is dus niet alleen maar mooie muziek. De woorden en de frequentie waar de muziek je brengt, helpen bij het ontwakingsproces van iedereen die ernaar luistert.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie

Mariam is een Nederlandse singer-songwriter. Haar geboortenaam is Eva van Nieuwburg.

Mariam is beschikbaar voor interviews. Wanneer haar verhaal en muziek je aanspreekt, wil zij graag bijdragen aan je magazine, online- of offline event, podcast, vlog/blog, YouTube kanaal of radio programma. Neem contact op via mariam@mariamagency.com of www.mariamagency.com.

Wil jij het gehele album Awake beluisteren? Vraag daarvoor per e-mail een speciale code aan onder vermelding van het mediakanaal waarvoor je schrijft.

Klik hier voor Mariam’s portfolio en HR beelden.

Westwood’s Tekst & PR
free publicity – SEO teksten – blogs
ir. Vivienne Westerhoud | 06 51949755
vivienne@westwoods.nl | www.westwoods.nl

Wij versturen persberichten voor ondernemende vrouwen, webshops en merken, gericht op de doelgroep vrouwen & moeders.