Persbericht: Glancy van Elst helpt vrouwen aan zelfvertrouwen

Glancy van Elst helpt vrouwen aan zelfvertrouwen

Opleiding DressCoach start op 4 november 2017

Glancy van Elst helpt vrouwen aan zelfvertrouwen

Glancy van ElstJezelf kennen en jezelf volledig omarmen? Dat kan niet elke vrouw. We zijn bang voor kritiek, maar geven onszelf dat juist dagelijks. Daar wordt niemand vrolijk of gelukkig van. Dat kan echt anders. Met voldoende zelfvertrouwen, kan elke vrouw haar passie leven. Haar dromen uit laten komen. Maar hoe doe je dat? Als het bij jezelf begint, die overvloed en die eigenliefde, kun je daar dan hulp van ‘buitenaf’ bij krijgen? Ja, dat kan! Glancy van Elst is DressCoach. Zij weet veel van styling en mode, maar helpt vooral vrouwen om dichter bij zichzelf te komen. Zodat zij hun ware zelf aan de wereld kunnen laten zien. Mode is daarbij een middel, maar geen doel op zich. En zij geeft zelf het goede voorbeeld. Zij is een unieke, inspirerende vrouw, die weet wat zij wil. Glancy werkte twaalf jaar onder de naam DressCoach en leidt nu andere vrouwen op tot DressCoach in een 10-daagse opleiding. Zo kunnen nog meer vrouwen haar lessen en inspiratie voor eigenliefde doorgeven aan andere vrouwen.

Ik ben wel goed genoeg!

Veel vrouwen weten niet waar ze moeten beginnen als zij besluiten voor zichzelf te kiezen of onvoorwaardelijk van zichzelf te houden. De meeste vrouwen zijn zo gewend er voor iedereen te zijn, behalve voor zichzelf. Glancy, die ook psychologie studeerde, werkte als DressCoach met duizenden vrouwen en ontdekte dat er een belangrijke belemmerende overtuiging erg vaak voorkomt. Glancy: “ de mantra ‘ik ben niet goed genoeg’ gonst door vele vrouwenhoofden. Zij spreken het niet uit. En vaak zijn zij zich er niet eens van bewust, omdat het zo gewoon lijkt. Maar elke vrouw met te weinig zelfvertrouwen kent de resultaten van deze ondermijnende gedachte.”

Ervaringsdeskundige

Glancy is ervaringsdeskundige. Zij vond van alles van zichzelf, maar ‘goed genoeg’ was dat nooit. Glancy: “Op een dag was ik er gewoon klaar mee. Ik wilde mijn onzekerheden loslaten en besloot mijzelf volledig te accepteren zoals ik ben. Dat ging niet van de ene op de andere dag. Het was natuurlijk een proces, maar ik merkte al snel dat ik andere keuzes maakte, me anders kleedde en gaandeweg aan zelfvertrouwen won. Tot ik op een dag tegen mezelf kon zeggen dat ik wel goed genoeg ben en dat nog kon geloven ook. Dat voelde zo fantastisch dat ik het graag met andere vrouwen wilde delen.”

Glancy schreef ook het boek ‘Voel je fantastisch, iedere dag’.

Coaching opleiding voor vrouwen met gevoel voor stijl

Om nog meer vrouwen te kunnen helpen met een stralend gevoel van zelfvertrouwen, leidt Glancy nu vooral anderen op tot DressCoach. Glancy: “Een DressCoach is voor mij iemand die andere mensen beter in hun vel laat voelen. Die mensen laat stralen, ze leert ontdekken wie ze echt zijn en ervoor zorgt dat de binnen- en buitenkant prachtig op elkaar aansluiten.

Zelfverzekerde vrouwen

Klanten horen stralend de deur uit te stappen. Niet alleen omdat de DressCoach een prachtige outfit heeft uitgekozen, maar vooral ook omdat ze zich zelfverzekerd voelt en weet dat zij er mag zijn. Iedereen kan er fantastisch uitzien en zich ook zo voelen. Ik leer dat mijn cursisten, zodat zij de wereld een stukje mooier kunnen maken. Natuurlijk is dit een opleiding voor mensen die van kleding en styling houden. Maar dat is slechts een middel om aan de buitenkant zichtbaar te maken wie iemand werkelijk is.”

De 10-daagse opleiding tot DressCoach start op 4 november 2017. Meer informatie en referenties van deelnemers vind je op www.glancy.nl.
—————————————————————————————————
EINDE PERSBERICHT Glancy van Elst

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over Glancy van Elst en de opleiding tot DressCoach of beeldmateriaal in hoge resolutie kunt u contact opnemen met Glancy van Elst (06 520 948 11 of glancy@glancy.nl
Of kijk op www.glancy.nl voor meer informatie.
Glancy is beschikbaar voor interviews.

Hartelijke groeten,
Vivienne Westerhoud